Rok 2015, zapisany w formie XV przekształca się w VIA (z j. włoskiego – “droga”). XVia to tripod produkcji CAME zaprojektowany specjalnie pod kontem realizacji systemu kontroli przepływu osób na targach Expo w Mediolanie, czyli dla:
- 20 mln zwiedzających
- Szczytowej liczby 250 tys. osób zwiedzających każdego dnia
- Szczytowej liczby 150 tys. wchodzących na teren wystawy w ciągu 2 pierwszych godzin od chwili jej otwarcia.
DESIGN
Bramka trójramienna XVia charakteryzuje się minimalistycznym i eleganckim stylem.
Doskonale wkomponuje się w każdy kontekst architektoniczny czy pejzażowy.
KONSTRUKCJA
Konstrukcja opracowana pod kątem ergonomii pozwala bramce XVia z łatwością zaadaptować
się do różnych zastosowań, nawet w przypadku złożonych systemów kontroli dostępu.
KSZTAŁT
Smukły i asymetryczny kształt obdarza tripod XVia niepowtarzalną lekkością, akcentowaną
przez umiejętne zachowanie równowagi form poszczególnych elementów bramki.
W SERCU XVIA
TICKETING MULTISYSTEM
Dla zarządzania wstępem zwiedzających na wystawę Expo Milano 2015 Came zrealizowała innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju wielosystemowy czytnik nośników z uprawnieniami do wejścia, podłączony do centralnego serwera, który umożliwia natychmiastowy wstęp nie tylko przy użyciu kart czy biletów, lecz również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
GŁÓWNE FUNKCJE
- Przejście otwarte
Trójramienna głowica obraca się swobodnie po naciśnięciu na ramię przez użytkownika. - Przejście zablokowane
Obrót głowicy i sterowania do odczytu nośnika są zablokowane. - Przejście kontrolowane
Zezwolenie na przejście jest wydawane za pośrednictwem sterowania (np. Odczyt danych z nośnika lub bezpośrednie polecenie). - Funkcja automatyczne wejście/wyjście
Funkcja umożliwia przejście użytkownika. Tripod automatycznie blokuje się po przejściu użytkownika lub po upływie ustawionego czasu zamknięcia, jeśli użytkownik nie przeszedł przez bramkę. - Polecenie awaryjne
Ma pierwszeństwo nad wszystkimi innymi poleceniami, włącznie z zablokowaniem (np. Otwarcie w sytuacji awaryjnej). Funkcja opadania ramienia w celu zwolnienia przejścia w sytuacjach awaryjnych lub w przypadku zaniku napięcia elektrycznego. Ponowne ustawienie ramienia w pozycji i wznowienie funkcjonowania odbywa się automatycznie po przywróceniu normalnych warunków roboczych.